قطعات پکیج خانگی

قطعات پکیج خانگی

قطعات پکیج خانگی چه چیزی هستند؟ آیا در کشور ما این محصول تولید می شود؟ در ابتدا باید با واژه پکیج آشنا شویم. پکیج سیستم گرمایشی می باشد که اغلب برای گرم کردن آب مصرفی استفاده می شود. این پکیج ها از قطعات اورجینال تولید شده اند. در کشور ایران قطعات پکیج خانگی توسط شرکت های معتبر در بالاترین کیفیت تولید می شوند. هر پکیج شامل قطعات مختلفی می باشد. صادرات قطعه پکیج در حجم عمده به قیمت کارخانه انجام می شود. انواع قطعه پکیج ها متفاوت بوده اما مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • برد
  • وریستور
  • فلوسوییچ
  • ترمیستور
  • برد جرقه
  • شیر سه طرف

در این مقاله به تعدادی از ویژگی های این قطعات و تولید کننده های آن ها اشاره کنیم:

قطعات-پکیج

واردکننده مستقیم قطعات پکیج

قطعات پکیج خانگی با کیفیت

قطعات پکیج خانگی با کیفیت را از کدام برند تهیه کنیم؟ در طول زمان استفاده از پکیج های خانگی ممکن است قطعه خاصی از آن به مرور زمان نیاز به تعمیر پیدا کند. برای این که قطعه پکیج مناسبی را تهیه کنید باید مشخصات قطعه پکیج خوب را بشناسید. البته برندهای معروف تولید این قطعات در کشور بهترین نمونه ها را ارائه می دهند. پس لازم است که با برندهای معتبر آشنا شوید. شرکت های تولید انواع قطعات پکیج برای هر قطعه گارانتی ارائه می دهند. همچنین قیمت هر قطعه پکیج مقرون به صرفه می باشد. در فروشگاه های قطعات و لوازم پکیج ها شما به راحتی قطعه مورد نظر خود را می توانید پیدا کنید.

اولین تولید کننده قطعات پکیج خانگی

گروه صنعتی ایران رادیاتور بزرگ ترین تولید کننده انواع رادیاتور و پکیج شوفاژ های دیواری، زمینی و انواع مشعل (خانگی و صنعتی) در خاورمیانه می باشد.

در سال ۱۳۵۸ این شرکت به علت عدم تخصص صنعت ریخته گری داخلی در تولید رادیاتورهای آلومینیومی و واردات آن از اروپا با یک ماشین و تعدادی کارگر ساختمانی در مساحتی حدود ۱۵۰۰ متر مربع در تهران تاسیس گردید.

سال ۱۳۵۹ اولین محصول رادیاتور آلومینیومی داخلی وارد بازار گردید.

در سال ۱۳۶۹ به علت کیفیت  عالی و قیمت های رقابیت و ارایه انواع قطعه پکیج ارزان با کیفت مناسب در بازار فروش، به بزرگترین تولید کننده صنایع گرمایشی و پکیج تبدیل گردید.

صادرات قطعات پکیج خانگی به قیمت کارخانه

شرکت بوتان به عنوان نخستین شرکت صادرکننده قطعات و محصولات گرمایش به اروپا شناخته می شود. این شرکت به عنوان یکی از قدیمی ترین تولید کننده های فعال در این حوزه صادرات خود را به کشور های اروپایی در دهه ۷۰ آغاز کرد. اکنون مشتریان این شرکت شامل کشور های ایتالیا، اسپانیا، بلژیک، رومانی، لهستان و روسیه با نوع سبد محصولات صادراتی ایران با بیش از ۷۴ مدل رو به رو هستند. مدیران این شرکت معتقدند علاوه بر رفاه بیشتری که طی سال های فعالیت آن ها برای مشتریان به دست آمده است، با طراحی مناسب محصولات میزان صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی نیز صورت گرفته است.

سفارش قطعات پکیج خانگی به صورت عمده

سفارش و عرضه لوازم یدی پکیج و انواع قطعات و ملزومات آن توسط شرکت های تولید کننده به صورت جزئی و کلی انجام می گیرد.

معمولا فروشگاه های لوازم گرمایشی یا نمایندگی ها و مراکز تعمیرات این دستگاه ها با سفارش عمده این قطعات از تولید کنندگان اصلی و معتبر، خرید خود را بدون واسطه انجام می دهند تا هم از اصالت این قطعات خریداری شده مطمئن و هم از قیمت مناسب تری بهره مند شوند.

قطعات پکیج

واردکننده مستقیم قطعات پکیج

بزرگترین وارد کننده قطعات پکیج خانگی در کشور

بزرگترین مراکز وارد کننده و شرکت توزیع قطعه پکیج در ایران با هدف تامین قطعات یدکی پکیج مورد نیاز بازار تاسیس گردیدند و عمده رسالت خود را به صورت زیر تعیین و گام های اساسی را برداشته اند:

  1. تامین قطعات و لوازم یدکی و جانبی پکیج های دیواری با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مصرف کنندگان.
  2. کمک به کوتاه کردن پروسه تامین قطعات از نمایندگی ها.
  3. سهولت دسترسی سرویس کاران به قطعات مورد نیاز.
  4. پاسخ به نیاز بازار به صورت عمده فروشی برای نقاط مختلف کشور.

امیدوارم این آموزش برای شما عزیزان مفید بوده باشد. درصورتیکه به تخصص نصب و تعمیرات پکیج دیواری علاقمند هستید و تمایل دارید از این تخصص کسب درآمد کنید ازبخش بلاگ های سایت شرکت فرتاک ایران كه از جمله بزرگ ترین وارد کننده قطعات پکیج میباشد، استفاده کنید.

واردکننده مستقیم قطعات پکیج

پکیج

منو اصلی

باز کردن وات اپ
می تونم کمکتون کنم؟
شرکت فرتاک ایران
سلام سوالات خود را از ما بپرسید.