پکیج های چگالشی

پکیج های چگالشی

پکیج های چگالشی

هدف پکیج های چگالشی ، سرد کردن محصولات احتراق (دود) بوسیله سردترین آب و هوای داده به سیستم هیدرولیک و احتراق دستگاه می باشد. نصب پکیج کاندنسینگ دقیقا مثل پکیجهای معمولی می باشد با این تفاوت که یک لوله جهت تخلیه آبهای حاصل از میعان وجود دارد و البته دودکش این دستگاه ها از جنس پلیمری خواهد بود.

مدولار کردن پکیج های چگالشی ۲۰۵ مدولار کردن پکیج های چگالشی (موازی کردن)

در این مجموعه ترکیبی توان در محدوده مینیمم و ماکزیمم تعداد و توان کندانسینگ بویلرهای استفاده شده کاملا مشخص و قابل تنظیم می باشد.

این سیستم قابل تنظیم، به خاطر مجموعه هیدرولیکی متصل به آن، به سادگی قابل نصب است. به طور خاص برای نصب در مکان هایی با ابعاد بزرگ یا متوسط کاملا مناسب می باشد.

دلایلی که میتوان بویلرها را به صورت ترکیبی و یا به صورت تکی از توان خروجی مورد نیاز به سیستم اضافه یا کم کرد :

گرمای خروجی حداکثر

مصرف سوخت کم

تنظیم درجه حرارت

توان قابل دستیابی

سادگی زیاد در نصب

همچنین مدیریت کاربری جامع پکیج های ترکیبی این امکان را میدهد.

هدف از نصب بویلرهای کندانس قابل تنظیم ، دارایی سیستمی جهت تأمین دقیق نیازهای گرمایشی برای هر مکان و با هرگونه شرایطی میباشد.

به همین دلیل، قسمت مدیریت بویلرهای کندانس چه به تنهایی نصب شوند، چه به صورت ترکیبی، از طریق استفاده از یک سری لوازم جانبی که با هدف بهینه کردن کنترل شرایط جوی حاصل از تولید حرارت دستگاه مادامی که بیشترین استفاده از خروجی بویلر می شود را امکان پذیر می سازد.

همچنین امکان مدیریت و کنترل از راه دور از طریق نصب GSM وجود دارد تا از این طریق، امکان کنترل واقعی سیستم در همه زمانها و شرایط وجود داشته باشد.

 

امیدوارم این آموزش برای شما عزیزان مفید بوده باشد. درصورتیکه به تخصص نصب و تعمیرات پکیج دیواری علاقمند هستید و تمایل دارید ازاین تخصص کسب درآمد کنید ازبخش بلاگ های سایت شرکت فرتاک ایران كه از جمله بزرگ ترین وارد کننده قطعات پکیج میباشد، استفاده کنید.

فرتاک ایران وارد کننده قطعات پکیج

پکیج

منو اصلی

باز کردن وات اپ
می تونم کمکتون کنم؟
شرکت فرتاک ایران
سلام سوالات خود را از ما بپرسید.