گروه صنعتی بوتان

فرتاک ایران قطعات پکیج بوتان

گروه صنعتی بوتان

گروه صنعتی بوتان از جمله شرکت های عضو سهامی عام که فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آلات گرمایشی همچون آبگرمکن، پکیج شوفاژ دیواری شروع کرد.

این شرکت در سال 1332 به کوشش و زحمات محمود خلیلی و فرزندش محسن خلیلی با در دست داشتن امتیاز توزیع و عرضه گاز مایع، تاسیس شد.

طی مدت کوتاهی در سال 1333، با کمک و همراهی پسرش محسن خلیلی این گروه صنعتی تغییر رویه داد. هدف تولید لوازم گاز سوز مانند انواع اجاق گاز ها و سیلندر های گاز بود. ابتدا در کارگاهی در سه راه آذری و سپس در شهرک صنعتی چهاردانگه منتقل و شروع به کار کرد.

این گروه صنعتی در سال 1367 به تولید محصولات جدید گاز سوز اقدام کرده و توانست به مدت 7 سال میزان تولید ابگرم کن ها را به ده برابر افزایش دهد. در مدت 7 سال فوق اکثر قطعات وارداتی ابگرمکن ها با قطعات ساخت داخلی جایگزین شده و به سرعت به سوی صادرات محصولات خود پرداخت.

صادرات این قطعات به کشور های اروپایی با عنوان ساخت ایران در دهه 1380 به کشور های اروپایی آغاز شده و کارخانه به سوی تولید محصولات جدیدی همچون شوفاژ گازی و مایکروفر پرداخت.

افتخارات

۱۳۸۰ – دریافت لوح صنعت سبز از سازمان محیط زیست.

۱۳۸۱ – دریافت لوح تقدیر پیشکسوت صنعتی از سوی وزارت صنایع

۱۳۸۲ – واحد نمونه کشوری در استاندارد و کیفیت برتر

۱۳۸۳ – سومین تولیدکننده بزرگ آبگرمکن در جهان

۱۳۸۶ – گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

۱۳۹۱، ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ – تندیس زرین حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

۱۳۹۳ – اولین تولیدکننده بزرگ آبگرمکن و پکیج شوفاژ دیواری در خاورمیانه

۱۳۹۱ الی ۱۳۹۴ – حامی اصلی تداکس تهران

شرکت فرتاک ایران واردکننده مستقیم قطعات پکیج بوتان و ایران رادیاتور در ایران

امیدوارم این آموزش برای شما عزیزان مفید بوده باشد. درصورتیکه به تخصص نصب و تعمیرات پکیج دیواری علاقمند هستید و تمایل دارید ازاین تخصص کسب درآمد کنید ازبخش بلاگ های سایت شرکت فرتاک ایران كه از جمله بزرگ ترین وارد کننده قطعات پکیج میباشد، استفاده کنید.

منو اصلی

باز کردن وات اپ
می تونم کمکتون کنم؟
شرکت فرتاک ایران
سلام سوالات خود را از ما بپرسید.