بهترین زمان برای سرویس و تعمیر پکیج

بهترین زمان برای سرویس و تعمیر پکیج

اگر قصد دارید تا پکیج خود را تعمیر کنید اما سوالی که برایتان پیش آمده این است که “ بهترین زمان برای سرویس و تعمیر پکیج چه زمانی است؟” ، پاسخ را در این مقاله خواهید یافت. برای اطمینان از کارکرد ایمن و کارآمدی پکیج، باید هر چند سال یکبار تعمیر شود. عدم سرویس دهی پکیج می تواند منجر به خرابی ، قبوض برق بیشتر و پایان زودهنگام گارانتی پکیج شما شود. ما در این مقاله بهترین زمان ممکن برای سرویس پکیج دیواری را بیان می کنیم. چند وقت یکبار باید پکیج خود را سرویس کنم؟

سرویس پکیج های دیواری باید سالی یکبار انجام شود. این سرویس سالانه فرصتی است تا تعمیرکار پکیج را بررسی کرده و مطمئن شود که مشکلی ندارد. این کار به شما آرامش خاطر می دهد که سیستم گرمایشی شما به طور کارآمد کار خواهد کرد.

چه کسی باید پکیج را سرویس کند؟

سرویس و تعمیر پکیج باید توسط تعمیرکار سیستم های گرمایش انجام شود و صلاحیت آنها بستگی به نوع پکیج شما دارد.

بهترین زمان برای سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتان چه زمانی است؟ 

هیچ زمان درست یا غلطی برای سرویس پکیج وجود ندارد البته مادامیکه هر 12 ماه یکبار سرویس شود. اگرچه می توانید در هر زمان از سال پکیج خود را سرویس کنید ، توصیه می کنیم در تابستان این کار را انجام دهید.

به دلایل مختلفی بهترین زمان سرویس پکیج دیواری در تابستان است :

1-از پکیج استفاده نمی شود

در ماه های گرم تابستان، پکیج مورد استفاده قرار نمی گیرد، بنابراین تابستان بهترین زمان برای سرویس کامل پکیج قبل از روشن شدن است. اگرچه پکیج فعال نیست ، اما در زمستان قبلی و گاهی اوقات در طول روز بی وقفه در حال کار بود. در ماه های تابستان ، از آنجایی که از پکیج استفاده نمی کنید ، عیب یابی برای تعمیرکاران راحت تر است. مانند پیدا کردن رسوبات ایجاد شده در پکیج که نیاز به رسیدگی دارند

2- هر مشکلی در پکیج قابل تشخیص است

می توان مشکلات پکیج را قبل از وقوع هرگونه خسارت عمده شناسایی و به آنها رسیدگی کرد. هنگامی که پکیج بی وقفه و بدون هیچ گونه مراقبتی برای مدتی (بخصوص در ماه های زمستان) کار می کند ، فشار بیشتری بر آن وارد می شود. بنابراین ، سرویس و رسیدگی منظم پکیج می تواند مشکلات احتمالی آن را کاهش دهد. با این وجود ، در هنگام سرویس مشکلات احتمالی آشکار می شود و وقتی در تابستان این اتفاق می افتد ، شما زمان بیشتری برای انجام تعمیرات قبل از استفادۀ منظم از پکیج دارید. در بدترین حالت ، اگر به تعویض پکیج احتیاج دارید ، زمان کافی برای این کار قبل از سرد شدن هوا دارید.

3-معمولاً زمان کمتری منتظر می مانید

در طول پاییز یا زمستان ، همه برای سرویس پکیج خود عجله می کنند. این بدان معناست که رزرو وقت برای سرویس نیز دشوار است و سر تعمیرکاران پکیج بسیار شلوغ است. بنابراین هرچه سریع تر برای سرویس پکیج اقدام کنید.

4-می توانید زمان دلخواه خود را برای سرویس پکیج رزرو کنید

بهترین زمان برای سرویس و تعمیر پکیج در ماه های پاییز و زمستان است. سرویس دهی پکیج در زمان مناسب دشوارتر می شود. تعمیرکاران اغلب در ماه های تابستان مشغله کمتری دارند و این باعث می شود که آنها در هر زمانی که برای شما راحت تر باشد برای خدمات رسانی به شما آماده باشند.

5- آرامش خاطر بیشتری خواهید داشت

با سرویس دهی پکیج در تابستان ، می توانید مطمئن باشید که برای هر نوع آب و هوایی در زمستان آماده هستید. این کار به شما آرامش خاطر می دهد زیرا می دانید که یکی از مهمترین لوازم خانه در در بهترین وضعیت است و آماده کار کردن در طول زمستان است. مراقبت و نگهداری مداوم پکیج می تواند در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی کند.

عدم سرویس دهی پکیج چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

-افزایش قبوض برق

-نشتی گاز منوکسید کربن

– خرابی کامل پکیج

– پرداخت هزینه های بیشتر برای تعمیر

سرویس پکیج شامل چه مواردی است؟

-تعمیر کامل پکیج باید حداقل 30 دقیقه طول بکشد و تعمیرکار موارد زیر را انجام می دهد:

-سرویس پکیج با بررسی علائم خوردگی یا نشتی آب پکیج و همچنین بررسی شعله پکیج شروع می شود.

-سپس محفظه پکیج را برمی دارند تا اجزای داخل آن را بررسی کرده و در صورت لزوم تمیز کنند

-آنها پایانه های دودکش را بررسی می کنند تا مطمئن شوند مسدود نشده باشند و در صورت جابه جا شدن آن نسبت به نصب دودکش پکیج اقدام می کنند.

-مطمئن شوید فشار گاز مناسب است. در صورت مشاهده افت فشار پکیج توصیه می کنیم مقاله مشکلات افت فشار پکیج را مطالعه کنید.

-در پایان ، تعمیرکار را برای بررسی عملکرد پکیج آن را روشن می کند

قیمت سرویس پکیج

هزینه خدمات پکیج به عوامل مختلفی بستگی دارد ، اما معمولاً بین 4 تا 6 میلیون تومان است. از جمله فاکتورهای تاثیر گذار بر هزینۀ خدمات شامل:

-سوخت پکیج

-نوع پکیج (ترکیبی ، سیستمی یا معمولی)

-سازنده و مدل پکیج

-مکان نصب پکیج

-محل زندگی شما

 

امیدوارم این آموزش برای شما عزیزان مفید بوده باشد. درصورتیکه به تخصص نصب و تعمیرات پکیج دیواری علاقمند هستید و تمایل دارید از این تخصص کسب درآمد کنید ازبخش بلاگ های سایت شرکت فرتاک ایران كه از جمله بزرگ ترین واردات کننده قطعات پکیج میباشد، استفاده کنید.

منو اصلی

باز کردن وات اپ
می تونم کمکتون کنم؟
شرکت فرتاک ایران
سلام سوالات خود را از ما بپرسید.